28 בפברואר 2011

רקפות


כשאת מאתגרת אותי במניפולציה אסתטית, אני נכבש. נכון, למשל ברקפות האלו.
בשביל אחד כמוני, זה לא חיבור מובן מאליו ובכל זאת עשיתי פוזה והקלקת ועכשיו חברבורות נושקות לוורודות וללבנות וכל מה שאני אגיד לא משנה. ההיסטוריה מונצחת, כמו שאומרים - על בריח של מיצי ופיצי.

איפה היא? ...בטח ישנה, או שוב עמוק בתוך הספר הזה על עלייתו של הרומן ...כמה אני מחכה לזמן שהאינטלקט שלה יתעייף קצת והיא תתפנה לחילוץ עצמות, התגוששויות וניקוי אוזניים הדדי (זה מדגדג אבל אני מת על זה). לך תסביר לה, בוקר וערב, שהחיים זה לא רק אינטראקציות וירטואליות או טקסטים ואקדמיה.


היא כבדה, פיזית אני מתכוון (אל תכתבי על זה מילה!),
אבל אני מכור למגע הקטיפתי שלה וגם למשקל הסגולי הדחוס,
זה עושה לי נעים בכל הגוף.

ספר מאכזב. אני עייפה. לו הייתי אישה במאה התשע-עשרה, אולי הייתי זוכה להיות חלק מהפונקציה שביססה את המעמד של הרומן הכתוב. במקום זה - אני קוראת על ההן שביססו ומערסלת את הזנב. לפעמים נדמה לי, שסיפור העובדות, הוא פרומו ברוורס שלא לוקח לשום מקום.
איפה הוא?.... עוד פעם עם הרקפות?

4 תגובות:

עידית פארן אמר/ה...

אותי נצקי (החתולה האנטיפטית שלנו) נוהגת להעיר 10 דקות לפני שהשעון יצלצל, אני לא אתפלא לגלות שהיא קראה כבר כמה מהספרים על המדפים בבית הזה ושגם יש לה דיעה עליהם...

Tamar Hammer אמר/ה...

עידית זה נשמע קשה, הקטע עם השעון. אני לא יודעת איך יצא, אבל הפעם זכינו. אימצנו שני חתולים שמתבררים כמופת לחברותיות והתחשבות והנה לאחרונה מתגלה שגם לתרבות ולנוי!

עידית פארן אמר/ה...

טוב.
אני אתייעץ עם הילדים ונשלח אליכם את נצקי, תעבירו לה סידרת חינוך.
היא לא נחמדה אבל נורא יפה, ומדושנת.
אני אשאל אותם בבוקר, ואם כן, נודיע לך בהמשך היום של מחר...
:)

Tamar Hammer אמר/ה...

בסדר גמור עידית. לפרוטוקול יאמר שגם לי (חולת חתולים) הייתה פעם חתולה מאוד אנטיפטית ואני יודעת זה לא קל.
"נצקי" זה מ"ניצה"?